helg

kom hem på torsdagen.
slängde bara in väskorna så stack jag till gymmet. sköne.
då jag kom hem hade vi bastu och så kollade jag en stund på beck
och sedan for jag och sova.

på fredagen vaknade jag halv 7 och skulle stiga upp 7 för att föra jontte till skolan.
skönt säger jag bara. då jag kom hem for jag och sova tillbaka, haha.
hade klockan och ringa på halv 10, steg upp och for till gymmet.
men alltså vad ont jag hade i övrekroppen, speciellt i armarna.
hade redskapsjompa på torsdagen i skolan..
hatar det. jäkla rep och ringar, det är därifrån som jag hade fått en sån träningsvärk.
skulle göra med hantlar på body timmen och lyfta dem över huvudet,
trodde ärligt talat att jag skulle tappa dem i huvudet, haha. så ont hade jag.
och jag tänkte att det skulle bli bättre av att träna, men det blev ju bara värre, ahaha.
städade hela huset då jag kom hem, lagade mat åt mig och jontte och skulle bara blunda sedan..
somnade, som vanligt. sedan kom moster och roope hit för att pappa och mamma är i hesa.
de kommer hem idag.
på kvällen for jag ut med paulina.
skulle till gringo men orkade sedan inte så det blev abc istället bara.
skönt att iaf komma hem halv 1.

lördag började med att fara till gymmet.
sååå slut efter spinningen, for och solade solarium.
kom hem, for till prisma med moster, fixade mat tortilla och bara slappade.
kollade på film med moster, nunnia ja konnia. alltid lika bra. :D
sedan fick jag huvuvärk och for och sova.
10 på en lördagkväll?! poäng till mig. :D

skönt att iaf vakna upp utan att vara trött.
så idag skall jag belöna mig med att ta i för kung och fosterland på bodyattacken. :)

har förresten hittat två par skitsnygga jomppashorts på nätet. vill ha!
måste säga till mamma.. och ett träningsset billigt! gaaah.
varför har man aldrig pengar då man hittar nånting som är billigt.
morrr!


paulina och jag var ego och fotade en massa på abc vessan.
typ enda normala fotot kanske? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0