gott nytt år

igår va de som sagt nyårfest.
hade ingen feelis alls. ville inte fara.
men jag tänkte att jag har betalat så jag far och äter..
sarah, ninna, allo och teri kom till mig före.
sedan gick vi till festen, for via maria före.
då vi kom till festen fick jag huvudvärk och började frysa.
jag bara neeeej, inte feber.
kl. 11 for jag hem. mätte feber, 38,1.
sköööönt, och hade också ett migränanfall.
somnade inte före 3, för jag frös så mycket och inte kunde jag ta burana heller,
jag hade ju druckit lite.
till slut tog jag en burana C och somnade.
vaknade halv 1.

idag mår jag lite bättre.
hostar som bara vad och ont i hela kroppen.
stegring har jag iallafall.
pappa och mamma skall till lindas idag, om jag inte har feber då kanske jag far med.
inte vill jag ju sitta hemma, men vad kan man..
det roliga är att jag har inte varit sjuk sen tvåan i gymnasiet så klart att det skulle komma nu..
och på morgonen var jag till gymmet och allting var bra.
och min feber steg på 10 minuter från 38.1 till 38.8. död var ordet.
till och med förra nyåret var bättre då jag hade druckit en hel champagne flaska själv och spydde hela natten, haha.

nu skall jag kolla C.S.I och sedan criminal minds.
och jag mår illa och har ont i halsen.

Gott Nytt År säger jag bara. :)

bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0