första skoldagen och en konstig dröm

har första skoldagen avklarad.
men inte får jag vila för det. nej.
imorgon skall en finska uppsats vara in, svååårt.
man måste använda ord och uttryck från ett papper,
för mig fattas det två stycken och jag får dem bara inte att passa.
sen skall en annan uppsats vara inne på fredag och den skall skrivas som ett kandiddatarbete.
huhhu. den uppgiften är svår..
får se om jag hinner till fredag, ser dåligt ut..

iallafall, igår for jag först på spinn-bodypump och sedan till jeppis.
när ja gkom hit orkade jag inte göra nånting så jag kollade transformers 1&2.
sen fick jag huvudvärk och inte for den bort heller..
kollade NCIS innan jag for och sova..

sov skit inatt.
fattar inte varför, jag var skit trött.
borde ha haft min hostmedicin med, hehe.
under natten drömde jag en konstig dröm.
då jag var sjuk kollade jag ju igenom alla harry potter filmerna.
nu drömde jag att jag var i ettans film, och var trollet som kommer in på WC.
hermonie står och är rädd och så kommer jag och skall skrämmas.
men sen plötsligt kommer den dumma från transformers, megatron, och vill slåss.
men det vill inte jag. och plötsligt kommer snape in och skall förstolla oss
men så hinner harry förståss rädda hermonie och jag blir förd till azkaban
och megatron blir förvandlad till en buss som inte kan transformera sig.
hahahaha, då jag vaknade alltså.
nog kan man drömma roligt.

borde fortsätta med min uppgift.
men det lockar inte.
och jag fattar ingenting heller. morr.
hoppar snart i duschen bara så att jag skall ha nånting annat att göra, hehe.

om ni inte vet vad transformers är för film så kommer trailern här.
och ja, jag är tönting som nästan gråter då den ena bilen blir skadad, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0