dagens



idag har jag bara sett på criminal minds med mamma.
vaknade också ganska sent, paulina ringde och väckte mig typ 12.
tog en två timmars powernap också sen på eftermiddagen.

igår hade vi det trevligt.
antonia och elina kom inte med och äta, de hade blivit sjuka.
men vi andra var. for till amarillo.
fick vänta 45 minuter på maten, morr.
skrattade mycket och jag fick en hostattack och en mamma till två barn satt och kollade skitigt på mig hela kvällen. ursäkta att man hostar.
efter amarillo for jag, nilla och emmo till ollis.
sen kom paulina dit också.
men det var såååå tråkigt där. dampade kl kvart före 11 så vi for till gringo och var där hela kvällen.
hade det nice. skrattade mycket. skönt att träffa folk igen efter en vecka inomhus.

imorgon skall jag till gymmet på spinning.
får se hur det går och om jag hostar för mycket.
jag lääängtar!

idag är det lördag och jag sitter hemma.
det är konstigt.
jag har tråkigt. skulle vilja göra någonting, men vet inte vad.
far nog snart och sover och tar min hostmedicin då det inte finns något annat att göra.

snart skall man tillbaka till jeppis, far på tisdag.
jag längtar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0