året 2010

mitt fjärde försök att skriva ett blogginlägg.
försökte ladda upp massa med bilder men internet vill inte samarbeta.
skiter i bilderna då.

under 2010 hann jag med ganska mycket.
dock var det inte det bästa året men vad kan man.
jag var första gången på jeppisdagarna, popkalaset och juthbacka.
jag firade midsommar i jeppis och blev ihjälbiten av myggorna.
firade lindas 18 årsdag.
spenderade villaavslutning med sarah på hennes villa.
jobbade på dagis under den varmaste perioden under sommaren,
alltså juli. som varmast var det 36 grader i skuggan..
jag spenderade varje ledig minut på gymmet och stranden.
mina vänner umgicks jag också med och mycket festande blev det.
började umgås mer och mer med paulina. :)
lärde känna mycket nytt folk, roliga sådanna också.
myyycket drama under de gånger vi festade.
jag misste jackan på halloween och gormade åt ollisvakterna.. som alltid, haha.
detta år blev jag också ett år äldre men glömmer nästan alltid bort det.

det bästa med detta år var att jag för första gången i mitt liv blev brun på sommaren.
jag började också i tvåan på barnträdgårdslärare och hoppas snart bli färdig.

dock hoppas jag att 2011 bli bättre än 2010.


jag lärde känna tomas.


och leo. men har hunnit bli kompis med ennu en massa folk som jag inte har på bild.
WBN är detta.


slänger in en bild på mej då jag var brun.
ge mig sommar!

inatt har jag sovit tre timmar.
föröskte sedan sova vidare på soffan.
somnade i kanske två timmar.
har hostat sönder min hals, jag nyser var femte minut, stegring och snåran bara rinner.
jag hade såå sett fram emot gymmet imorgon, in my dreams..
har sett på criminal minds hela dagen med mamma och skall nu
kolla tv med mamma, sen skall jag försöka sova.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Popkalaset i regnet o din stora lägenhet! ;)

2011-01-15 @ 19:29:51
Postat av: iida

preciis. ;)

2011-01-16 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0