yes!



jag lyckades! jag fick högsta betyg i gitarrtenten!
jag är sååå glad.
tycker att denna skoldag har varit tung.
litt.sem där det diskuterades en massa tunga saker.
det tog musten ur en.

efter skolan for jag och kollade på simskola till simhallen med ida och mikaela.
det hör till en uppgift i skolan.

nu ser jag på tv med ett halft öga, lyssnar på musik och har huvudvärk.
borde göra en finska uppgift men det lockar verkligen inte, jag orkar inte tänka idag.
vill bara krypa ner under täcket och sova.
skönt att det bara är en skoldag kvar så på fredag far jag hem.
hoppas på en bra helg, har iaf en massa program.
och jag har bestämt att jag skall skriva skolarbeten. ett måste.
skönt att man inte behöver öva på gitarr men jag skall nog fortsätta.

tjohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0