tisdag

kan inte ladda upp youtubeklipp.. konstigt..
iaf, skoldagen idag var tråkig.
eller första timmen var rolig, sen hade vi håltimme i typ 3 timmar.
efter skolan övade jag på gitarr och läste till litt.sem som vi har imorgon.

och ikväll är det sitz i skolan men jag orkar inte fara..
skulle ha varit kul att dra på sig halaren men har ingen lust
och tänker inte betala för nånting sånt.

på fredag blir det skoj, på lördag fest, och på måndag kommer paulina med mig till jeppis i en hel vecka! :D
iida är glaaaad! kommer bli skojj, jag bara väntar. :)

nu skall jag trycka i mig gooodis och se på film.
sen skall jag krypa ner i sängen
och hoppas på att gitarrtenten går bra imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0