the tourist

kom hem från jeppis igår.
hann bara komma hem så blev det stan med paulina.
sprang på stan ganska länge, jag var på dåligt humör. ursäkta.
hann bara komma hem till mig så skulle vi på bio.
det blev the tourist. den var bra. bra sällskap hade vi också, hehe.
efteråt till gringo på en. och jag kom faktiskt hem halv 1! score. :D


jag döööööööör! Johnny Depp är ju såååå snygg! :D

nu pyser jag iväg till gymmet, sedan skall jag till butiken.
efter det skall jag soova en stund så jag orkar festa hela natten lång!

btw. shortsen jag beställde var för stora. :( så nu måste jag skicka tillbaks dem och byta storlek. vad jobbigt.
har dessutom aldrig haft på mig ett par så sköna shorts som det var! glad var jag iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0