pinsamt

skall skida i skolan på onsdag och torsdag.
sökte fram skidorna.
dom är köpta i 3:an i lågstadiet.
jag har alltså inte växt nånting sedan 3:an i lågstadiet.
jag är ju förresten lika lång som en 12-åring i medellängd. kuuul. not!
PINSAAAMT! :D


som tillexempel denna bild.
jag dööör! :D daniela är över 1.80, jag 1.55 tyyp. hahahaha :D

far tilbaka till jeppis idag,
tror pappa kommer med.
har just fixat barns språk grupparbet och börjar på rörelse.
poäng till mig!
skall försöka fixa mina nya jomppashorts och se om jag skall inviga dem idag eller inte..
får se.

btw. Lady GaGas låt-Born this way är ju såååhääääääär bra. :D

Kommentarer
Postat av: Daniela

Haha, denhe bilden e såååååå braa! :D



Born this way - (Y)!!!!

2011-02-21 @ 15:00:35
Postat av: iida

jaaa, hande bilden e bäst!! :D

2011-02-21 @ 15:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0