ont

har så jätte ont i magen.
vet inte alls varifrån det plötsligt kom.
ikväll har jag iaf varit på bodyattack,
och nu har jag packat allting, så imorgon sticker jag hem och är hemma enda till måndag.
på torsdag blir det teater från finskan, gökboet,
och på fredag det efterlängtade gringo! :D

medan jag nu har ont i magen och väntar på att NCIS ska börja kan jag ju berätta vad jag och paulina har sysslat med medan hon har varit här.

har bara sett på film och slöat.
har gått på stan en sväng och varit på café.
sjungit singstar, stackars grannar.
ätit god mat, varit på loppis och ätit liiiite chips.
varit till kokkola och hälsat på moster och gått på stan där,
ätit goda bananbakelser och tortilla som moster bjöd på.
så i princip har vi inte gjort nånting.
har inte ens orkat festa. WTF?!
skulle till melody och netti men orkade helt enkelt inte.
tar det hemma i vasa iställe. :)

men en sak gjorde vi ju faktiskt..


var på idol konseren i jeppis!
najjs. nästan lika kallt inne i hallen som ute.


såg bla. Jay som sjöng.



och träffade Geir då vi skulle hem, jee jee. :D

helt okej konser, bättre än vad jag hade trott.
men vi var så frusna då vi kom hem så visste inte vad vi skulle ta oss till.
som plåster på såren: korv görans. :D

nu: soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0