ingenting

var till gymmet på dubbla pass idag.
mina ben dog bort och jag orkade inte alls anstänga mig.
men jag var ju svettig som en gris och jag hade ont så jag hade ju gjort nånting då.
har också varit med linda hela dagen och kvällen och inte gjort nånting.
men skönt iaf.
nu är jag hemma och skall krypa ner i sängen.
är snål på chips, finns i skåpet, funderar om jag skall ta lite..

igår var en jätte rolig kväll.
var till gringo med paulina,
men hon sprang på som ett yrt höns och fotade.
så jag satt med pojkarna och hade så kul.
nej fy vad roligt det var. :D
snygga bilder som paulina fotade på oss kan jag säga..
bäst på kvällen: kvällens bild. :D

nu sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0