allt är bra..

.. eller så inte.

1. nån byggfirma har kommit på att byta ut nåt rör.
inget vatten på och man kan inte gå på wc. jag och pappa kom till jeppis på måndag kväll,
ser lappen att vattnet skall stängas av i mer än ett dygn. great. blev att far till kokkola och sova..
så skulle vattnet sättas på kl 16 nästa dag. hände det? nej. tillbaks till kokkola igen.
hade då varit igång sedan kvart före 6 och kom hem från skolan med skidning, teater och fotografering bakom mig. somnade halv 9! inte var vattnet påsatt tills idag heller.. kanske imorgon..
helvete om det inte finns nåt vatten på söndag..

2. praktiken närmar sig. jag fattar noll, jag är rädd för att sköta hela verksamheten och att allt skall skita sig.
en massa uppgifter och man måste ha ett tema och bla bla bla.. kanske dags att börja fundera på det?

3. jag har inte gjort ett enda skolarbete. score. not.

plus en massa annat skit som hänt.
jag behöver ett jobb, jag behöver pengar. jag vill ha nya kläder och festa!
lite svårt utan pengar..

nu är jag iaf hemma.
kom hem med pappa där en halv 4 eller nåt.
skönt med gym och skönt med en säng.
nu skall jag gräva ner mig i en spännande ny wallander bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0