mellandagsrea

den suger.
var med tomas på stan igår.
köpte ju en klocka åt honom i julklapp, fixade remmen.
sedan lunchade vi på stan.
hittade underkläder. och en tröja som jag redan har två stycken av, haha.
sedan for vi till gw gallerian, hittade inget där heller.
senare på kvällen spelade vi monopol och jag förlorade, stort.

idag började jag dagen med bodyattack.
sov hos tomas så hade nära till wsc.
efter det tillbaka till tomas, åt mat, duschade och for tll stan.
köpte några tröjor till mamma och sedan for vi till lidl och handlade en massa gotta, hahaha :D
kollade sherlock holmes och bara chillade.

nu är jag hemma, har kollat på tv med familjen
och skall nu börja söka mig mot sängen.

btw, skorna jag beställde var en besvikelse.
obekväma, för stora och superfula i verkligheten.
skall skicka tillbaks dem imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0