helg

denna helg började på fredagen.
hade sista praktik dagen, kändes sorligt.
sedan mot kvällen stan med paulina
och sedan kom tomas till mig.
gjorde inte så mycket, kollade scary movie 2 från tv.
sedan somnade vi.
på lördag steg vi upp och så blev det en tripp till seinäjoki
med pappa, mamma och tomas.
gick på stan, shoppade lite, åt på amarillo och for hem.
en bra dag, annorlunda mot vad man brukar göra.
for till tomas efter att vi kommit hem, gick i bastun, såg film, åt gott och drack öl. haha.
sov som en stock denna natt.
idag var vi ut och gick och har sedan bara kollat film.
som vanligt somnade jag på eftermiddagen, haha.

nu är jag hemma, har just varit i duschen.
kollar på dirty dancing med mamma, den kommer från tv.
sedan skall jag sova!
imorgon:
en sväng till dagiset, stan med mamma, gymmet och sedan kommer tomas hit.
hoppas på en bra dag. :)


paulinas mössa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0