godnatt

skall fara och sova nu, då man har mycket att göra imorgon.
skall tillbaka till jeppis imorgon, och måste då verkligen skriva skolarbeten!
har ju redan börjat på typ alla, eller nästan..
funderade om jag skall dra mig till gymmet innan jag far.. får se.

på fredag blev det gringo.
så himla roligt! länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde då.
lördag hände det inte så mycket, var en sväng till stan med tomas,
hämtade subway och kollade film.
idag har inte heller hänt så mycket.
har kollat film, skrivit lite skolarbeten och bara slöat.
kom just hem från tomas.

nepp, nu blir det nog sängen, godnatt.


shit vad mitt hår har växt sen denna bild, huhhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0