fredag

det är så skönt att inte behöva göra nånting!
imårse for jag med mamma till en Luhta outlet, som de har här i vasa i fyra dagar.
hittade en vinterjacka, kofta, huppare, julklappar osv, sakens bra butik. :D
sedan prisma, köpte ett par uggs.
jag tycker att de är skitfula, men de var varma och kostade bara 11€! lite bra. :D

har ganska just kommit hem.
for med pappa till hvc efter ett par kryckor till honom,
sedan till hans jobb efter den stora paketbilen,
som jag måste köra för att få hem två skitstora paket från posten.
alltså, jag ääägd!
skitkul va de ju o köra, och backa kunde jag också, skills. hehe. :D

nu skall jag äta och sedan småninom till gymmet på attack! och efter det plockar jag upp tomas och far till mig.

fredagsfeelis, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0