bilder










julafton firades med mamma, pappa, brorsa, moster och hennes man.
åt jättegod mat, och alldeles för mycket.
sedan skulle mamma på jobb, så under den tiden for jag till tomas och gav hans julklapp.
då jag sedan kom hem delade vi ut julklapparna,
och jag fick en massa fint.
var helt slut sedan så jag for och sova.

på juldagen blev det utgång!
innan det var jag hos paulina och sedan blev det pullo med paulina, tomas, mänty och frans.
konstigt att inte vara på ollis, men ganska skönt.
hade jättekul och bra med 2€:s kväll, haha.

har just kommit hem från linda.
var dit på mat.
jag och linda orkade inte så  mycket, kollade bara på criminal minds och halvsov, haha.
nu mår jag skit, konstigt, så skall krypa ner i sängen.
imorgon väntar gym och rea med tomas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0