6.12

idag är det Finlands självstädighetsdag.
som bäst sitter jag, pappa och tomas och kollar okänd soldat.
eller de kollar, jag skriver skolarbeten.
har nästan skrivt ett färdigt, sedan är det bara att lägga in hänvisningar. känns bra. :)
imorgon är det askultation på lågstadiet som gäller!

igår var jag på stan med mamma heeela dagen.
for till stan halv 11 på morgonen och kom hem lite efter halv 5.
jag dog lite. skulle köpa en massa julklappar, nästan alla köpta
och sen hittade jag ju en massa till mig också, haha..
hittade ett par svarta byxor som jag varit på jakt efter huuur länge som helst och sedan en till randig tröja, haha.
slängde bara in det jag köpt, bytte till gymkläder och off to the gym!
attack stod på shemat, jag var så trött då jag kom till gymmet att jag tänkte att detta kommer aldrig att gå.
men oj så roligt!
de hade nytt program och det var sååå roligt!
inte så tungt heller, för en gångs skull.
imorgon på nytt igen!
eller får se, har gått och blivit lite förkyld så får se imorgon..

nu skall jag skriva skolarbetet färdigt och bli lite social!


ego, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0