skit dag

igår var verkligen en skit dag.
först krashade min nya dator efter ynka 5 timmar.
den fick åka på service, men den gick inte att fixa.
då var jag hela helgen utan dator.
bestämde mig för att använda den gamla datorn..
den krashade. kuuuuuuuul.
ingen dator alls!
sedan hade jag inte fått lön för mina dagar på finska dagcentret. sgfaskfskf!
de pengar jag fått från mammas jobb slösade jag upp.. nästan..
for sedan till gymmet. öppnar gymväskan, tadaaa.
inga gymskor är med! ännu mera svordomar.
fick tur låna ett par skor från gymmet,
de var inte bra. fick blåsor på fötterna, så nu har jag ont.
skulle sedan på wc efter timmen, dörren gick inte att låsa.
skulle i duschen och skulle låsa skåpdörren, den gick inte fast. ännu mera svordomar.
kom från duschen, brottom brottom til gigantti.
köpte en ny dator, så nu är vi panka..
den var sååå mycket dyrare än den vi beställde, jag är lessen.
fixade datorn då jag kom hem, cyklade iväg till paulina.
svalde en fluga på vägen. svordomar.
hos paulina slog jag foten hårt som bara vad i hennes bord. svordomar.
och där innan hade jag slagit huvudet i bildörren jäkligt hårt.
då jag sen cyklade hem fick jag en fluga i ögat.
happy day eller nånting. :))))

krashar denhär nya datorn får jag nå fel.


ful bild men jag bjuder på den.
jag har färgat håret. skulle bli ljusbrunt.
läste inte på förpackningen.. mörkbrunt. hahahaa. not.

skriver skolarbeten som bäst.
hatar allt som heter skolarbeten. men jag har skrivit 6 sidor!! :D
bara tusen kvar men endåå..
skippade ju tillochmed gymmet idag pga skolarbeten.
men snart tar jag paus och far ut och springer.

ikväll middag med flickorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0