powerpark + annat

på torsdag blev det ju konstens natt.
hämtade linda till stan och sedan mötte jag och tomas upp
emmo, mänty och sarah.
vandrade på en stund tills vi gick till ollis, gratis inträde you know. :D
sedan kom paulina också och jag hade en nice kväll!
jag drack bara vatten, tycker att det är mycket roligare än att hela kvällen springa på wc
och att sedan dagen efter vakna med illamående. nej tack.
dansade tillsammans med nice folk och vid 2-tiden bestämde jag och tomas att nu far vi hem.
jag skulle ju till powerpark nästa dag och måste sova..

på fredag blev det powerpark med nilla, jeanette och jonas.
kände mig aningen död då jag sovit ynka 4 timmar..
men jonas körde och jag var exited!
den första bergochdalbanan som vi for var nice,
resten inte så nice.. det slutade med att jag och nilla spydde och sedan mådde jag skit hela resten av dagen. :D
dessutom fick jag panik i fritt fall och började hyperventilera.. såå tror inte att powerpark riktigt är min grejj. :D

efter det hämtade jag ut datorn då jag kom hem, den som jag beställt.
sedan kom tomas till mig och vi fixade igång datorn.
allting funkade finemang och vi for och sova.
nästa dag skulle jag installera microsoft office 2007,
då sket datorn ner sig. den låste sig och jag kom inte in på den mera.
nice, förde den till gigantti och där skulle de fixa nytt windows.
bra dator säger jag bara! sedan fick min gamla dator exakt samma fel så var glad jag var på lördagen..
lördagen slutade med bastu och en film.

på söndag var vi ute och cyklade.
sedan hyrde vi film.
somnade också, haha.
åt god mat och glass. och en halv 11 tiden förde jag hem tomas. buhuu!

denna vecka borde jag vara aktiv och skriva klart portfolion för den skall in på lördag.
men lite svårt då jag inte har någon dator.
hatar datorer och teknik i allmänhet!
och om jag inte får datorn idag vet jag inte vad jag skall göra..

ikväll gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0