onsdag

denna dag har spenderats på stranden med nina.
for dit till halv 11, då var det skit kallt.
sedan blev det varmare och man kunde ta av sig till bikini.
for till och med och simmade, skönt.
låg på stranden i 4 timmar och pratade och solade.
jag trodde ju såklart att man inte kan bränna sig, men nej..
kom hem och såg attjag brännt magen, hela ansiktet (snygga ränder jag har av mina solglasögon..) och lite mina armar.
svor åt mig själv, och då hade jag ju använt solkräm..

fick brottom som bara vad, måste till prisma, till pappas jobb efter jonte
sean hem i duschen äta och till stan för att träffa becka.
jag hann, huhhu.
var roligt att träffa becka! förra gången var ju typ förra hösten..
diksuterade en massa som vi missat, satt på amarillos uteservering med en god alkoholfri drink.
sedan blev det HM, inge bra, köpte en bh..
men bra var den, haha. :D

testade att köra beckas nya golf, bättre än min eller nåå...
men jag diggar min bil och vill inte byta bort den!

är nu hemma och är så jäkla trött.
borde kanske fara och sova snart.
och imorgon borde jag fortsätta skriva på skolarbetet.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0