ollis!

blev olllis en sväng med nilla, maria och mia igår.
sheikade ass som bara vad tillsammans med grasse, danne och mari.
mycket folk var det, man kom ju nästan inte fram.
men inte nästan alls nån som man kände..
varmt var det, var genomsvettig då jag sheikat färdigt.

idag lovade jag nadi att fara på bodyattack kl. 11.
jag är dödstrött, men bättre är ju att jag var nykter igår. som alltid..
skulle hur bra som helst kunna sova vidare men snart bär det av till gymmet..
sen senare idag far jag till tomas och efter det blir det fone!
får se hur denna kväll slutar..

borde ju skriva på röelse men jag orkar inte.

btw. fick världens skönaste gymskor av mamma igår!
dock kommer jag få jätte ont i fötterna då jag byter skor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0