jippiiii!

på lördagen skrev jag färdigt praktikportolion!
inte blev den bra, men den är iallafall inlämnad! :D
vilken lycka kan jag säga!

på kvällen blev det att fara ut.
inte till ollis, skulle ha velat dit men gick inte, så blev gringo istället.
hade rolgit typ en timme sedan jaa..
tog iallafall en timme att gå hem till tomas, hahaaa.

söndag var en riktig krapula söndag, fast utan krapula, iallafall för min del.
kollade bara film och slöade heeela dagen.
gick till siwa och köpte chipu, karkki och limsa.
gotttt.

idag är det måndag.
slöade hos tomas enda tills jag skulle efter maria och så till gymmet.
jobbig timme idag, orkade ingenting.
i början hade jag energi men inte sen..
ajj mina ben och min mage.
nu är jag hemma, borde skriva på rörelse men orkar inteeee..
skall fläska i mig chipu och dipu nu och sen skall jag soooova. :D


puss på goosis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0