helgen


på fredagen blev det gringo efter en paus på 5 veckor.
var nog ganska bra där, förutom att jag var sviiintrött efter att bara ha sovit 4 timmar den natten..


på lördagen bar det av till lindas villa och hennes mammas 50 årsfest.
åt god mat och drack gott, och jag var till och med mätt ännu på söndg kväll.
badade bastu på söndag morgon och simmade. skönt.
fick en hemsk huvudvärk ännu på villan och känner fortfarande av den idag, måndag.
jag fick också under tiden på villan dra fram mitt barnsliga jag.
gör ju inte så mycket då det är mitt kommande yrke, haha.
lekte mamma, pappa barn och tjuv och polis tillsammans med lindas kusins barn.
oij vad roligt det var och kan bara konstatera att jag har valt rätt yrke!

sedan fick jag damp på datorn så jag beställde en ny, haha.
den jag har nu kommer braka ihop när som helst.
man får ju huvudvärk av den då den låter som en traktor.
så hoppas den andra är bättre!

hämtade förresten ut de 7 böckerna som jag hade beställt,
så nu blir det läsning så länge det bara går!
borde ju skriva skolarbeten men har ju så mycket annat på gång..
idag gymmet, imorgon gym och vara med tomas,
på onsdag gym och stan med paulina och harry potter med mamma, på torsdag konstens natt
och på fredag kanske powerpark beroende på.
haha, hinner ej, så synd. :D
nämen borde ju börja göra något men orkar inte..

nu orkar jag inte skriva mera.
funderar om jag skall ta en powernap då jag har huvuvdvärk ännu eller om jag skall färga håret.
får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0