dåligt humör!

väääldigt roligt då min dator vägrar att samarbeta med mig.
den slockar nu som då och nu vägrar den att starta.
fick den startad men sedan låser den sig heeela tiden.
slipper inte ens in på internet.
och sedan då jag skulle överföra bilder från telefonen till datorn fick den defentitvt nåt fel.
hatar teknik och sånt skiiit!

skall trösta mig med godis nu och en bra bok och hoppas på ett bättre humör..

ikväll blir det konstens natt, men nu öser det ner regn..
får se hur roligt det blir..
och imorgon powerpark så hoppas att det inte regnar då iallafall..

ps. om inte datorn som jag beställt kommer idag,
kommer folk i min omgivning att få höra et och annat!
och jag kan ju inte skriva skolarbeten när jag inte har nån dator, jäteroligt!!
skit dag.



lägger bara in denna låt och hoppas på ett bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0