ajj

var ut och  sprang igår innan jag for iväg till stan och mötte upp flickorna.
redan då kände jag av träningsverk,
men tänkte inte så mycket på den.
idag vaknade jag och hade en sån träningsverk,
men jag drog mig ändå till gymmet på bodyattack.
inte smart. nu ka jag knappt gå, tar ont bara av att jag hostar eller nyser,
eller bara av att jag skall böja mig ner efter något på golvet.
herreguud, har aldrig haft en sån här träningsverk förr..

idag har jag bara fått skrivit en sida på portfolion.
det går trögt.
jag orkar inte och jag vet inte alls vad jag skall skriva.
får se om jag kommer få den färdig till lördag..

nu skall jag försöka skriva lite till innan jag far iväg till tomas.
och fortfarande, ajj i hela min kropp! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0