påsk

har vart ut 4 dagar i rad.
det känns. men jag har inte druckit, jag har kört.
har haft en såååå bra helg! en av didär bättre.

på lördagen blev det bio med linda och ida-maria.
scream 4. vi dog inte, den var lame.
före det var jag till RAX, åt så jag mådde dåligt, haha.
sedan hittade jag ett par byxor i min längd!
första gången nånsin!
blev backan efter bion.
nåjaa, jag är för gammal för det..

igår blev det ollis med linda.
kändes konsitgt att vara där på en söndag.
efter att jag fört linda hem blev det efterfest.
hahah, bäst!
kom hem kanske halv 1 idag och somnade medsamma.
sov i typ 3 timmar, steg upp och for till gymmet på bodyattack.
feeeeeeeeeeelis!

har just varit i bastun.
nu skall jag sova.
sömnrester till tuuuusen.

gonatt.


linda och ida-maria


jag och linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0