ooont

4 träningspass på 3 dagar.
duktigt. jag har träningsvärk.
i måndags hade jag lova nadi att fara på bodyjam.
men smart som jag är ville jag ju på bodyattack också..
så först till lady line på attacken och sen snabbt till wsc på bodyjam.
måste nog säga att jag var ganska kung på det! haha.
efter det en sväng via nadi och kolla på hennes hund!

på tisdag tänkte jag att jag skulle skippa gymmet..
nope! RPV stod på schemat. skön timme, men fick kramp i låret, haha.

och idag är jag så gott som död.
sutade 5 från praktiken, snabbt till gymmet på attacken.
jag har sååå ont överallt och jag mådde till och med dåligt på timmen.
och imorgon har jag lovat nadi att fara på attack igen.. bra jag! :D
får se hur jag orkar..

har fått leka med barnen idag.
jag har varit en giftig fågel som hette Dino.
hahah. sen spelade jag luftgitarr åt barnen, trodde de skulle kissa ner sig, hahah.
bra dag!

ikväll är det bara criminal minds som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0