me like

skönt med påsklov.
borde göra en massa skoluppgifter, men som vanligt orkar jag inte..
igår skulle jag till gymmet, men innan det till prisma.
for dit med mamma, huur mycket folk som helst,
köerna 1000 meter. köade typ i en timme, sedan då det var en före oss slutade kassan att fungera.
då hade de sagt i högtalaren att visa electron inte fungerar och att man skall betala med pengar.
dessutom hade hon något jätte konstigt kort.
til slut skickade han i kassan henne till infon,
och vi skulle ha behövt byta kassa och käa pånytt!
ALDRIG!
till slut, efter typ 20 minuter, fick han kassan att fungera.
alltså, 2 timmar i prisma, aldrig mer.
så jag hann alltså inte till gymmet, damp.

hade också bara funderat på att vara hemma igår..
men slutade med att jag for med sami och jacob till alexandra på fest.
skulle till gringo med tomas och dom, men slutade med att vi inte for och for istället till sami.
kuuul kväll! kom hem halv 5, så idag är jag död..

funderar kanske fara ut idag också, får se. ;)


favorit i repris!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0