awesome!

skönt med helg.
denna vecka har gått fort.
har inte tränat så mycket denna vecka, vet inte varför..
nästa vecka skall jag skärpa mig!

igår var det fredag, hade en sån awesome kväll! :D
på riktigt! den kompenserade förra helgen som blev skit.
blev gringo som vanligt med paulina,
sen en sväng till sami då jag skulle föra hem honom.
hahah, där var det skoj, det hade iaf jag.
jag och paulina kom iaf hem kl. 4.

idag har jag varit såå döööd!
samma sak med paulina.
har lagat mat, ätit chips, varit till loppis och sedan och sett på skor.
de hade ett par killer heels som jag sååå vill ha, dessutom på rea!
jag skulle ju liksom bli 10cm längre då. :D

nu har paulina farit hem och jag väntar på att linda skall komma hit.
får se vad vi hittar på.



kan jag vara normal på en bild? nej.
sami: öööh, okej.
jag: jag skall med på foto.
tomas: men åååh..
hah!


typ bäst!
tänk vad man kan se sjuk ut på bild då man blinkar.
jag är nykter, haha!


normal? nää! :D


alla bara skulle kittla mig.
jag skriker som bara vad, roligt då man är på krog, haha.

nee, fyy vilken bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0