helg

oj vad skönt med helg.
är i kokkola vid moster, for inte hem.
nästa helg far jag hem och kanske på onsdag, det är ju wasa by night!
men vi har litt.sem. dagen efter och jag kommer i princip att inte sova nånting.. kul.

iaf, idag for jag och moster till mommos och moffas grav.
sedan till stan. moster köpte en skjort grej till mig,
och jag hittade c.s.i säsong 3! yeah!
hittade också en nike jomppatopp, en blå. jee jee.

imorgon måste jag iaf göra skoluppgifter.
funderar på att fara och sova.
klockan är 10, på en lördag.
känns konstigt att inte vara på krogen men lika bra det.

var till vasa med ettorna på sitz.
helt najs. mådde skit som bara vad då vi skull hem och i bussen.
kul att fara till skolan nästa dag, NOT.

nu skall jag kolla färdigt numbers med moster och sedan godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0