sämsta halloweenfesten någonsin!

fyy fan vilken dålig halloween!
först började det med att paulina kom hit.
sen upptäcker vi att hennes plånbok är hemma i replot,
och vi hade redan börjat dricka så pappa måste agera chaffis.
for sedan in till stan och betalade in oss till ollis.
for till gringo sedan och drack en cider och efter det till mäkken och äta.
då var jag nog inte nykter..
efter det till ollis igen och dricka mera, och inte fanns det kännt folk där heller.
nyktrade till som bara vad och for till gringo och träffade jaho, dennis, leo och annat folk.
for tillbaka till ollis, träffade tommy och sedan sviker minnet mig.. fan.

då vi skall hem och jag skall ha min jacka så tar det hundra år
och sedan säger dom i narikkan att "din jacka finns inte här, du måste vänta tills alla har fått sina jackor". WTF!?
gick efter en stund igen och fick en karajacka. den är inte min för fan!
sen då alla hade fått sina jackor frågade de hur min jacka såg ut.
en svart splitterny läderjacka med min favorit halsduk och kofta inne i ärmen.
MEN DOM HADE FAN GETT JACKAN TILL NÅGON ANNAN!!!
då sprack jag. oij vad jag blev sur!
och i inte nyktert tillstånd var det inte så bra.
om jackan inte kommer tillbaka, vilket jag tvivlar på, får jag ersättning.

då hade jag dessutom betalat för att lämna in jackan
och så tror man att jackan skall finnas i narikkan då man skall hem.
jag undrar vem dom har gett jackan till!!
jag är sååå pissed off just nu!!

skit kväll, jag HATAR ollis för tillfället.
plus att jag mår skit. bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0