onsdag

oij vad länge sen jag skrev sist.
vad har hänt?
jo, det var ju WBN. fick ingen tröja.. buhuu!
men nog var det ganska skoj ändåå.
men dumma jag drack 8 cocis glas, sov 2 timmar den natten..

gulisintagning har vi också fixat för ettorna.
riktigt kul var det!

har också fixat de arbeten som skall vara inlämnade denna vecka. tjohoo!
så nu kan jag koncentrera mig på tent och litteraturseminarium..

idag har jag varit på kaffe med patricia från lågisklassen.
det var trevligt. pratade en massa strunt, hehe.
roligt att vara ute en stund.

igår bakade jag en daimkladdkaka och for sedan till kokkola till moster och överraskade henne med kakan
min käre bror är där nu då han gör sin praktik, men vad gör det.
roope (hunden) var som sagt tokig då jag kom och moster blev glad över kakan.
sedan köpte hon 3 shampoon och balsam till mig från hairstore.
och säsong 4 av C.S.I!! :DD
jag är heeelt fast i det..

på fredagen var jag med linda.
vi kollade skräckfilm, pratade och var ut och körde en sväng.
sen fick vi damp och tog 3,5 varv i en rondell, hahahaah!
döööö!! det var sååå roligt, fy fan vad jag skrattade! yr var man sen, hahah! :D
och på lördag drog jag dubbla pass på gymmet och på kvällen blev det ollis med sarah och ninna.
helt najs kväll, men frustrerande att man inte kan dricka på en lärdag bara för att man skall köra tillbaka till jeppis på söndagarna.. daaaaaamp!

nu skall jag kolla på c.s.i och sen sooova.
på fredag få jag fara hem, och då skall jag träna, som alla de andra helger jag har farit hem.
hoppas det händer nåt skoj och hoppas det blir utgång!

tja!



dessa spenderade jag WBN med!



Gulis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0