onsdag

har idag haft 3 föreläsningar i skolan, om samma ämne.
resulterar i att man tråkar ihjäl och halft somnar.
inte bra då jag sista timmen fick en sprängande huvudvärk.
for hem och sov i en timme, huvudvärken bortaa!!
det är ovanligt, men iaf jag satt mig för att läsa på tent och läste i ett sträck, från 4-8.
men jag minns ingenting och jag fattar ingeting heller.
får hoppas att det går bra iaf.

imorgon far jag hem och sedan är det praktiiiik i 2 veckor!
oij vad skönt att få vara hemma. gymmet, here i come varje dag!
skall dessutom skriva om förra tenten som jag hade, så jag måste läsa och göra färdigt min portfolio som jag måste skriva om..
och en massa praktikuppgifter förståss.

på lördag blir det halloweenfest på ollis med paulina!
ska bli skojj. :D men jag är inte riktigt för det där att klä ut mig,
meeen paulina gör det så då gör jag det också.
får bli djävulen en gång till då. :D

nu tv:n och C.S.I!


slänger upp en happyface bild på mig. 
oij vad man kan bli glad av lite. :)
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Iddo vet du va? ja ha hyrt en klasskompis gymkort ja medan hon e på praktik i Borgå så vi kan fast fa tisammans nån dag :D

2010-10-27 @ 21:50:15
URL: http://niinuli.blogg.se/
Postat av: iida

shit va najs. :DD ja kommer hem idag, torsdag, o sen e ja hemma 2 veckor så passar bra. :D om du ork me mina dööden timmar, hahahah. :D

2010-10-28 @ 08:53:42
Postat av: Paulina

Min bild!! ^^

2010-10-28 @ 14:38:54
Postat av: iida

jajja. :D

2010-10-28 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0