onödig dag

skrev just ett lååångt inlägg om helgen och sen sket datorn ner sig, morr!

idag hade vi bara en timme i skolan.
nu är jag hemma och skall börja läsa på litt. sem.

på fredagen for jag med nina på halarparty till ollis.
kollade idol och dansade. for till gringo och hälsade på alla där,
och sen slapp jag hem med paulina då hon for.
jag kanske drack för mycket, mådde iaf jätte dåligt då jag skulle hem.

på lördagen for jag till gymmet, skööönt.
efter det med mamma till invingingen av pappas jobb då det har flyttat.
mycket folk, saft, bulla, kaffe och grillkorv. gott.
for en sväng med mamma till stan sedan för att söka en mössa, men nej.
har iaf hittat min gamla mössa nu, jeee. :D

på kvällen for jag iväg till sarah och jonny inflyttningsfest.
trevligt var det, trevligt folk.
jag och sarah äägd i rochband på att sjunga, nooot. hehe.
sen bar det av till krogen och ollis.
vaaarmt var det där, mycket folk men bara såna som just fyllt 18.
helt okej kväll, skönt att vara nykter.
for iaf hem före valomerkki. :D

en flicka hoppade på min fot då vi dansade.
fy faaan vad det tog sjukt!
idag är den gul, blå, svart och lila.
snyggt, nej.
igår tog det sjukt att ha på en sko, for ändå till gymmet.
efter gymmet for jag och jontte tillbaka mot norr.
via jeppis och lämna av mina saker och maten och sen till kokkola.
trodde jag skulle somna, men jag klarade mig.
trevligt att träffa roope och eija.

nu skall jag aktivera mig.
sen skall jag sova, eller om jag somar nu, hehe.
sen är jag hungrig, ska nog äta mat snart.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0