lördag

vaknade imårse och konstaterade att jag inte skulle fara till gymmet,
pga min hosta. det är inte ofta jag tänker så.
men jag kan fara imorgon eller så far jag först på måndag.

är faktiskt inte så trött idag fast jag kom hem halv 3 inatt.
blev ollis, gringo och royal.
vad skall man säga om gårkvällen?
jag var iaf glad, synd bara att det inte slutade som jag hade hoppats..
nåjaa, jag får säkert en till chans. :D

idag är det då halloweenfest som gäller.
jag hoppas på en bra kväll utan några missöden. :)

har just satt in mina kläder i skåpet och skall snart fara till prisma.
sen är det bara att gå i duschen och invänta besök av paulina och förfeeest. :D haha.



slänger upp en bild från rockperry -09. roligast eveeeer!!

Kommentarer
Postat av: Jensoline

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2010-12-31 @ 21:12:32
URL: http://jensoline.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0