hosta hosta hostaaaa

usch vad jag hostar.
har hostat som en galning i skolan idag.
nu har jag huvudvärk av att jag har hostat så mycket..
skall läsa på tent nu, det lockar inteee...

jag kom mig fram till jeppis igår.
och jag kom mig hem från kokkola.
men jag fattade inte vad som hände då klockan ringde.
men jag kom mig upp och till skolan.
bestämde mig för att ta cykeln till skolan.
bad idea.. här är det snö och is.
vad händer? jag faller med cykeln. fan. har skrapat upp mitt knä, buhuuuu!!

innan jag for till jeppis igår var jag ut och körde med paulina och leo.
typ minimani, stan, smesby, karperö och såå.
najs var det, bra tidsfördriv.

några bilderrr:


paulina körde på lördagen och jag på fredagen!


hade såå roligt med dessa 2..


.. och stefan i baksätet. :D


ut och kör med paulina och leo.


GÖRAN!!


leo tycker om göran.

nu skall jag ta itu med tentläsningen, sedan duschen och sedan tv!!
sovmorgon imorgon igen. :D

Kommentarer
Postat av: Paulina

Klart att leo tycker om Göran.

He GÖR alla xD

2010-10-27 @ 00:02:10
Postat av: iida

KLAR SAK. ;D

2010-10-30 @ 11:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0