fredag!

nu är det fredag!
hade sovmorgon idag, skööönt.
men jag vakande ändå 8.. men kändes nog att man iaf fick sova en halvtimme längre, hehe.
åt morgonmål och kollade på C.S.I och for sedan till skolan.
for till neste och köpte en limsa och panini, namiii.

nu väntar jag på att brorsan skall sluta jobba.
han gör sin praktik i kokkola och bor hos moster,
men idag skulle de vara i jeppis så han kommer till mig nångång ikväll.
sen får vi fara hem och ikväll skall jag ut med nina! :)
hoppas på en trevlig kväll.

imorgon har jag tänkt fara till gymmet,
men bara på ett pass, sen skall jag på invigning till pappas jobb då de har flyttat.
sen borde jag läsa på litt.sem och göra skoluppgifter.
borde också gå på stan och söka en mössa. hmm.
får se.

sen på kvällen blir det utgång igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0