aaaaajj

först blir man typ misshandlad på krogen på lördagen.
någon som tar av sig jackan slår mej hårt på axeln,
en annan stiger mig på tån och en tredje skrapar upp min häl med en stilettklack.
sen slinter rakhyveln i duschen då jag skall raka benen. skinnet bara hänger från rakhyveln.
nu har jag ett 2 cm långt sår som svider och aj vad det tar sjukt!
men som mamma sa: du fick ju en gratis tatuering, hahahaha.

nu har jag bara en föreläsning kvar, sen säljer jag våfflor på torget i jeppis
och sen far jag heeeem!
skall försöka hinna till gymmet en sväng, annars får jag ta det imorgon.

och imorgon blir det troligtvis utgång med paulina och gänget, jeeee! :DD

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0