utgång på fredagen

igår på fredagen var det då min sista praktikdag.
buhuuuu!! tillbaka till jeppis imorgon..

efter jobbet for jag till gymmet på bodyattack.
for hem och sedan kom paulina till mig. :D
gjorde oss i ordning och for till ollis.
träffade på leo, danne, jacob, suoste och någon annan.
spenderade lite av kvällen me dem på ollis.
fick en halv öl utspilld över mig, då fick jag damp så vi for till gringo.
träffade på jaho, dennis, tomas, patrik, miiku, jööl och några andra.
hade intressanta konversationer med jacob.
resten av kvällen blev sedan en massa drama och bråk hit och dit.
kom hem 4 med paulina och somnade medsamma.
for förresten via en grill påvägen hem, hehe.

idag lördag for jag till gymmet med nina.
nu var det aino som hade timmen, jee jee! :D
efter det med mamma och handla fasrdagspresent till pappa
och en ny vinterjacka till mig.
min gamla gick dragkejdan sönder på just då jag skulle till gymmet och hade bråttom.
men nu har jag en ny och den är fin. :D
ikväll skall jag till nilla och kanske till gringo och kolla läget med paulina.
får se hur det blir.

hej hopp.


hahha, slänger in en bild på mig och tomas från igår. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0