snööö

det har kommit sååå mycket snö inatt.
barnen på dagiset var iaf uppe i varv, till skillnad från mig.
inte kul att gå till jobbet kl 7 och vägarna inte är plogade.
dessutom var det säkert 15cm snö så det var ganska jobbigt.

igår for jag med paulina till ollis efter mina pengar för
jackan, koftan och halsduken som jag misste.
nu är jag rik, haha. sedan skulle vi till gringo men kom på att nee, vi skall nog vara på ollis också.
var på ollis en stund och for sedan till gringo.
träffade på jaho och gänget och sedan kom maria dit också. :)
for efter en stund tillbaka till ollis. jag skulle inte vara länge,
men kom hem 1 och skulle upp till jobbet kl. 6.
sov kanske 4 timmar och natten före det 5 timmar.
sköööönt. inatt skall jag sooova!

på lördagen var jag också ute och festade.
helt bra kväll. mycket dans och skratt. :D
kanske inte slutade så bra. ångest.
men det var iaf roligt att festa med maria. :D

ikväll skall jag och bowla med sarah pch gänget.
hoppas det går bra, haha :D

har dessutom skippat gymmet ikväll!
inte ofta det händer. nej men, var sååå trött så tyckte att det var bättre att inte fara.
har varit med nina till gymmet och inte en enda gång har det varit aino. morr.
gör troligtvis ett nytt försök på lördag. :D


SMILE! :D


:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0