praktik

har nu andra praktikdagen avklarad.
trivs jättebra och tycker att dagarna kanske går lite för snabbt.
det är så skönt att inte vara i skolan.
och man får vara hemma!

är ännu sur efter lördagens missöde..
skall idag fara till ollis efter min ersättning om inte gubben har ringt.
så måste jag imorgon till stan och söka en ny jacka och tröja. hmmpf..

igår var jag till gymmet och sedan till sarah.
pratade en lång stund och sedan kollade vi tv och så for jag hem.
skön kväll. idag är jag dock heeelt slut i alla muskler efter gårdagens gym.
men skall ikväll på step och body så får hoppas att jag orkar med det.

nu skall jag inte göra så mycket, borde göra skoluppgifter men jag orkar iiinnnnteeee...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0