onsdag

Jag borde:
-göra skolarbeten
-fixa min kulturportfoliomapp
-läsa på tent
-öva på gitarr till gitarrtenten
-sova mindre så kanske jag inte är så trött då jag är i jeppis (sover 9-10 timmar per natt och nu har jag lyckats somna på dagarna och sovit 1½ timme, bra jag!)

Jag borde helt enkelt bara leva i skolans värld,
men jag är helt nån annanstans.
Och jag vill ha ut dej från mitt huvve, blir galen!

imorgon far jag hem.
slutar först halv 5 så det kommer vara kolsvart då jag skall köra iväg,
och jag hatar att köra i mörker.
dessutom finns det hur mycket älgar som helst på vägen mellan jeppis och vasa.
då jag kommer borde jag göra färdigt bild och form,
men jag vet att det kommer sluta med att jag far till gymmet.. haha.

men om jag är riktigt duktig och gör mina skolarbeten
kan jag belöna mig med att jag får vara med paulina både fredag och lördag. :D partyyyyy!



bild från förra vintern.
vit som snö och svart hår. uäk. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0