lördag

jag är tröööötttt.
har varit till gymmet idag med nina och vi tog två pass.
mina ben är sluuut. funderar på att sova en stund..

tycker att denhär veckan har gått fort.
bara en vecka kvar av praktiken.
jag borde börja med skoluppgifter men jag orkar inte.
kan ta det imorgon.

på tisdagen var jag med nina till gymmet.
skulle på step och body för att det var ainos timme,
så kommer vi dit så har dom bytt ut timmen till TBC och det var inte aino.
blev suuur som bara vad och for på spinning istället.
spinning 60+30, vi cyklade i en timme sen gav vi upp.
trött var jag, och for sedan med paulina till ollis och fråga om min jacka fanns fär.
nepp.. får köpa en ny nudå..

på onsdagen blev det bodycombat med anna.
inte min grej men nåjaa.
svettig som tusan var jag efter timmen och det kändes i musklerna kan jag säga.
nästa dag orkade jag inte ens lyfta upp min väska, haha.

helt okej kväll igår.
tycker bara att vissa kan växa upp..

ikväll blir det ollis med maria!
hon är hemmaaaa!! hoppas på en bra kväll. :)



bild från halloween.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0