jag behöver

jag är i behov av en ny telefon så småningom..
den jag har nu har jag haft i 4 år och den börjar ha sett sina bästa dagar..
vibrationen låter ibland som att det är en hackspett inne i telefonen, haha.
plus att den ibland låser sig och om jag skall radera meddelanden kan den
dubbla alla mess så att man inte kan göra något.

jag har siktat in mig på denna, och dessutom är den häftig då den är lila! ;)
 


men det är det problemet att den är ganska dyr..
eller jag tycker det iallafall.
får se nu..

idag är det skolarbeten som gäller.
jag orkar inteeee.
dessutom skulle jag behöva fara till bibban,
men jag skiter i det, dessutom är det kallt som i graven där ute,
så jag undviker att gå utomhus, hehe.

nej, nu borde jag aktivera mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0