helgen

på fredagen blev det då utgång med paulina.
inte en bra kväll.
alla var sura och bråkade med varann.
och jag pratade med en massa karar och alla var gifta och hade barn typ, hahah.
sedan sov jag och paulina i stan och på lördag for jag till gymmet.
skönt och jag tog i allt vad jag kunde.
efter det var jag trött! och vi kom på att vi skulle gå på stan.
gjorde det en stund och sedan for vi till mig.

åt god 3 rätters middag och färgade paulinas hår.
lagade oss färdiga (jag kunde knappt hålla upp ögonen för att jag var så trött),
och for till sarah en stund. sedan ollis och gringo.
vet inte om det var en bättre eller sämre kväll än fredag, men jag är trött.
sov 3 timmar natten till lördag och idag 6 timmar. skönt.

är nu i jeppis. det var en plåga att köra hit, höll på att köra av vägen.
före det var jag med linda på julöppning, lite folk och tråkigt.
köpte godis och sedan for vi hem, hahah. :D

försöker göra skolarbete nuu, men jag är så trött så jag nästan inte ens kan skriva.
detta inlägg tog länge att skriva, haha.

funderar på att fara och sova nuuu, tyyp.

jag försöker, men det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0