ge mig ork..

.. att göra mina skoluppgifter!
trodde att det skulle gå bättre då jag kom till jeppis,
men jag orkar inte! jag är bara så trött.
har idag bara haft matte i skolan, kom hem 12.
sedan bytte jag lakan i sängen, diskade och tvättade lite kläder för hand.
lagade mat, såg på NCIS och somnade på soffan.
1½ timme sov jag. känns som att mitt huvve håller på att spricka,
som om jag skulle ha huvudvärk men ändå inte.
jag fattar inte hur jag skall orka med alla skoluppgifter som vi skall ha gjorda nu efter praktiken,
och jag tycker att vi hade alldeles för många uppgifter under praktiken.
håller på med en uppgift nu så den är vel ganska snart färdig.
sedan borde jag laga en finska presentation om praktiken
och jag borde läsa litteratur till bild och form och jag borde läsa
till 3 tenter som jag måste skriva om.. halleluja säger jag bara!

på torsdag far jag hem och då måste jag faktiskt laga skoluppgifter medan jag är hemma.
men då det finns ju så mycket annat att göra medan man är hemma..
gå på stan, gymmet, kompisar.. inte orkar man då sitta och fundera på skolan.
jag borde ha börjar med nån uppgift under praktiken
men då ville jag bara vara. det straffar sig nu kan jag säga.
men som tur är är det jullov snart och sedan bara 1.5 år kvar av skolan!

ikväll funderar jag på att gå till halpa-halli och köpa hårfärg och försöka
färga håret helt själv. det kommer så inte att bli jämnt.
men då man inte har någon annan som kan göra det får man ta saken i egna händer, haha.

nee, nu borde jag fortsätta med min skoluppgift, men känner att jag är påväg att somna snart igen.

hejdå!



gaaammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0