flitig studerande

idag är jag ganska stolt över mig själv.
jag har gjort 2 skolarbeten idag och börjat på ett 3:dje!
halleluja!! mitt huvve håller på att falla av och jag ser dubbelt.
plus att jag har huvudväääääärk.
men skönt att ha någonting borta iallafall.

är hos moster i kokkola nu.
kom hit igår. hade ledigt idag, därför har jag varit duktig.

nu är jag hungrig, vi skall laga mat nu.
sen skall jag småningom börja söka mig tillbaka till jeppis.

jag borde under onsdag och torsdag:
-laga färdigt det halvfärdiga arbetet
-läsa på litteraturseminarium
-söka upp en nyhet att berätta om på finska
-kolla igenom mina anteckningar till barns språk och sexologi: redovsining, allting på fredag!
-borde läsa på tent som jag skall skriva om nästa tisdag
-och laga färdigt ännu ett till skolarbete som skall in på måndag

voi huhhu, hur skall man hinna?
får låtsas vara flitig studerande under helgen också *host host*
då är det party som gäller!

nee, nu skall jag ha maat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0