färgat håret

igår fick jag en dundrande huvudvärk.
jag måste fara hem från skolan.
hann lindra mitt kommande migränanfall vilket var bra.
jag sov 1½ timme, sedan körde jag hem till smedsby.
fick huvudvärk sedan igen efter kanske halva vägen.
for inte till gymmet som jag tänkt.
paulina kom hit en stund efter jobbet, sedan en sväng till stan.
imårse då jag vaknade var huvudvärken borta!

idag har jag varit till gymmet. såå skönt! såå bra timme!
man blir på gott humör.
efter det for jag till praktikplatsen efter bedömningslappen,
och sedan var det tänkt att jag och mamma skulle till stan men det blev lite strul på hennes jobb,
så vi for bara och åt kinamat och sedan och handla.

nu har jag fixat mig, skall ut med paulina idag! och imorgon. :D
bara att vänta tills hon slutat jobbet.



färgade håret idag, helt själv! ganska bra blev det.


jag och paulina igår under vår rundtur i stan, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0