...

alltid skall jag förstöra allting.
jag vill ju. fans jävla skit.

igår for jag till nilla och jonas en stund.
pratade och kollade videor på youtube, hehe.
sedan ringde pauski, vi skulle till gringo en stund.
for hem och bytte kläder, sedan till stan.
for till gringo, inget kännt folk där förutom robban och danne.
for sedan till mäkkis och åt och danne kom med.
funderade att jag egentligen skulle ha behövt fara hem då,
eftersom jag var så trött. meeeen vi hamnade sedan på ollis, som vanligt.
helt okej kväll, hade jätte ont i mitt ben på slutet så jag kunde inte dansa. buhuu!
kom hem kvart före 3 eller nåt.

nu har jag just vaknat.
borde småningom börja dra mig till jeppis.
lockar inte alls!
borde dessutom göra skoluppgifter idag.. skall se till att få en början på allting iallafall.

nej, nu måste jag till abc och handla.
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0